Accueil Pétitions Pétitions justice CHANJMAN NAN ANBASAD AYITI CHILI A OU BYEN RETIRE LI PASKE LI PA ITIL NOU ANYEN

CHANJMAN NAN ANBASAD AYITI CHILI A OU BYEN RETIRE LI PASKE LI PA ITIL NOU ANYEN

CHANJMAN NAN ANBASAD AYITI CHILI A OU BYEN RETIRE LI PASKE LI PA ITIL NOU ANYEN Pétition
Avec 80 signatures de plus, cette pétition sera plus facilement recommandée à des signataires engagés.
KOMINOTE AYISYEN NAN CHILI
PREZIDAN PEYI D AYITI, MINIS AFE ETRANJE AK TOUT KONSENE YO
NOU MENM NAN CHILI NOU AP SIBI ANPIL  MOVE TRETMAN NAN MEN PIL MESENE KI NAN ANBASAD LA, YO TRETE MOUN TANKOU BET E YO PA BAY SEVIS LE OU REKLAME DWA OU SE JOURE YO JOUREW, LE POU YO BA OU SEVIS SE  ANBA ANPIL MIZE.
ANPIL AYISYEN ILEGAL ISIT SE FOT MESENE SA YO, ANPIL KONPATRIYOT NOU AP SOUFRI PASKE SAN PAPYE LI DIFISIL POU TRAVAY.
YO METE SWADIZAN YON SISTEM POU OU PRAN RANDEVOU LE OU MONTE SOU SIT LA OU JWENN LE SOU NENPOT 6 MWA, DIRIJAN YO METE YON EKIP RAKETE DEVAN ANBASAD LA KOTE YO METE YO VANN LE YO POU PIL KOB E APRE OU FIN ACHTE LE A, YO FEW BAY PLUS KE 120 MIL PESO POU YO FE PAPYE A  APRE POU OU AL PRAN PAPYE SA YO FEW BAY YON LOT KOB ANKO. YON DOKIMAN KI TA SIPOZE GRATIS YO FE LI KOUTEW PLUS KE 300 DOLA  AMERIKEN.
E PAPYE SA GENTAN EKSPIRE  DEPI NAN MEN OU AVAN OU REGLE PAPYE OU POU OU LEGAL NAN PEYI A.
GEN KONPATRIYOT NOU KI GEN PLIS KE 9 MWA YO POKO JANM REMET YO PASPO YO.
NOU SAN REPREZANTAN NAN CHILI SE  NOU KI MET TET NOU, SWADIZAN ANBASADE A AK KONSENE YO PA JANM PREZANTE NAN ANYEN LE FRE NOU YO GEN YON PWOBLEM,
AN FEN NOU POZE TET NOU KESYON ESKE ANBASAD LA GEN ITILITE LI ISIT ?, KISA NOU MENM NOU BENEFISYE DE LI ?
OTORITE KONSENE YO TANDE VWA NOU NOU BOUKE NOU PA KAPAB ANKO, ANBASAD LA PA ITIL NOU ANYEN SE AFE MOUN PA KAP REGLE, SE DOSYE KREY YAP REGLE DI YON MO POU NOU.
SI GEN YON LOT FASON POU NOU JWENN PAPYE NOU EDE NOU MEN PA VOYE NOU AL PASE MIZE ANBASAD LA, NOU MENM NAN CHILI ANBASAD LA C VILAJ DE DYAB LI YE, TWOP ABI ANMWEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
ANMWEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Le 19/03/2021 à 17:41:04
Je veux un changement total